ŠC | STŠ | SG | SESGŠ | VSŠ | MIC | IOD | ENG
V okviru projekta Talentjourney vas vabimo na usposabljanje z naslovom "Celostni pogled na IoT" (Holistic view to IoT).
IoT ali internet stvari je precej širok pojem in vedno več naprav je povezanih v IoT. Na tem usposabljanju boste izvedeli kateri so ključni deli IoT in kdaj IoT res postane IoT. Preučevali bomo senzorje, preproste/domače naprave IoT, zapletene industrijske primere IoT, analizo in spremljanje podatkov ter na koncu optimizacijo glede na pridobljene podatke.
Komu je usposabljanje namenjeno?
Učiteljem, predvateljem in vsem ostalim, ki si želijo bolj poglobljena znanja o IoT.
Brezplačno usposabljanje bo potekalo 18., 21. in 22. 1. 2021 v terminu od 13.00 do 15.00.
Več o usposabljanju najdete tukaj.
Na usposabljanje se lahko prijavite tukaj.
Za prave odgovore potrebujemo pravilno zastavljena vprašanja. Dobro načrtovan proces nas lahko vodi do obojega. Pripravimo našim dijakom pot, po kateri bodo lahko osvojili potrebne veščine za 21 stoletje.
Vabimo vas na zanimivo usposabljanje kjer se boste naučili kako pripraviti in voditi hekaton.
Živimo v času velikih tehnoloških sprememb. Delovna mesta se spreminjajo. Ljudje delajo skupaj z roboti, umetna inteligenca je vse bolj prisotna. Ustvarjalnost in skupinsko delo sta veščini, ki ju moramo pospešeno razvijati. Kako to storiti? Odgovor na to vprašanje bomo iskali na brezplačnem usposabljanju "Razvoj mehkih veščin skozi ustvarjalni proces"
Datum usposabljanja: 16. 12., 17. 12. in 18. 12. 2020 od 14.00 do 16.00 ure
Na usposabljanje se lahko prijavite na POVEZAVI.
V projektu MUNERA 3 vsako leto organiziramo letno konferenco. V letošnjem letu zaradi COVID-19 situacije letne konference ne moremo organizirati v živo, zato smo se odločili za malce drugačen pristop.
V okviru področja tehnike smo pripravili brezplačen webinar katerega glavna tema bosta trajnostni razvoj in rešitve v podporo okolju in družbi.
Program srečanja 11. 12. 2020 bo naslednji:
-13.00–13.45 prof. ddr. Ana Vovk Korže: Razumevanje trajnostnega razvoja
-13.45–14.30 dr. Rok Lacko: Projekt FutureFlow in nove rešitve za izravnavo elektroenergetskega sistema in upravljanje pretokov v evropskem elektroenergetskem omrežju
Vljudno vabljeni na dogodek.
V okviru razvojnega projekta Talentjourney smo imeli izkustveno on line delavnico, pri kateri smo uporabili metodo kreativnega reševanja izzivov »design thinking«. V pomoč nam je bilo orodje MIRO. Spoznali smo proces inoviranja po metodi, ki izhaja iz potreb uporabnika – racionalnih in čustvenih. Za to metodo je značilna ekstremna osredotočenost na uporabnika ter hitro prototipiranje in testiranje rešitev.
V našem primeru je cilj projekta pripraviti module za nadnacionalno platformo centrov odličnost, ki bodo podjetjem pomagala izboljšati učinkovitost in uspešnost poslovanja, udeležencem izobraževanja pa konkurenčnost na trgu dela.
Osredotočili smo se na dva uporabnika izobraževanja: 18-letno dekle, ki se izobražuje na področju računalništva in udeleženca izobraževanja odraslih. Iskali smo izzive s katerimi se študenta spopadata v času izobraževanja in pri vstopanju na trg dela. Informacije o njima smo poskušali analizirati (obnašanje, potrebe, vrednote…), nato pa opredeliti resnični izziv, potrebe. Delali smo v skupinah z metodo »brainstorming«. Idejo smo preizkusili z udeleženci iz vrst študentov, ki so komentirali naše ugotovitve. Proces je potekal v štirih fazah »The Double Diamond Modela«: odkrivanje vpogleda v problem, definiranje področja na katerega se želimo osredotočiti, razvijanje možne rešitve in dostavljanje rešitve, ki deluje.
V okviru projekta RISE smo izdelali naslednje priročnike:
Priročnik za socialno podjetniško usposabljanje
Priročnik: Kako ustanoviti regionalni center socialnih inovacij
Značka socialega podjetnika: SEB
V zadnjih letih so znanja s področja strojnega učenja vse bolj zaželena s strani delodajalcev. Podjetja si prizadevajo zaposlovati ljudi, ki razumejo temeljna načela dela z velikimi količinami podatkov (big data) in uporabe metod strojnega učenja za načrtovanje in uvajanje inteligentnih sistemov. Take zahteve nimajo več samo podjetja, katerih glavna usmeritev je področje informacijske tehnologije, temveč se te zahteve pojavljajo tudi v drugih panogah.
Na 2. Gradbeno-prostorsko-okoljski konferenci bo o izzivih pri usposabljanju kvalificiranih poklicev govorila gospa Nada Šmid, ravnateljica Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole Šolskega centa Kranj, Šolskega centra Kranj.
Med odmori vas vabimo, da nas obiščete ob informativnih panojih, kjer bomo predstavljali Mednarodno iniciativo za gradbeništvo »Načrt za gradbeništvo«.
Intenzivna gradbena aktivnost ter vrsta sprememb v gradbeno-prostorski in okoljski zakonodaji v zadnjih dveh letih sta prinesli popolnoma nove izzive, na katere bomo poskusili odgovoriti na 2.Gradbeno-prostorsko-okoljski konferenci z nazivom: Gradbeništvo kot strateška dejavnost za državo in Gradbenik kot poklic prihodnosti.
2. Gradbeno-prostorsko-okoljska konferenca bo v Ljubljani, 3. in 4. septembra 2020.
Več o dogodku: http://gradbeno-prostorsko-okoljska-konferenca.si/
Povezava do projekta Blueprint: http://constructionblueprint.eu/sl/domaca-stran/
Prosimo udeležence in zainteresirano javnost, ki spremlja aktivnosti ŠC Kranj, da odgovorite na 5 kratkih tematskih vprašalnikov>>
V svetu se pojavlja potreba po vse hitrejšem gospodarskem napredku in inovacijah. Da bi podprli te procese so na nivoju Evropske komisije pričeli z iniciativo razvoja nadnacionalnih platform za poklicno odličnost, ki prinašajo idejo o centrih odličnosti tudi na nivo poklicnega izobraževanja. Na prvem tovrstnem razpisu smo v konzorciju, katerega vodilni partner je ŠC Nova Gorica s partnerji iz Slovenije, Finske, Estonije, Italije in Nemčije uspeli s projektno idejo »Talentjourney«.
V projektu želimo vzpostaviti platformo za doseganje odličnost na strokovnem področju IOT in pametnih tovarn. Le-ta bo usmerjena k uporabnikom, enostavna za uporabo, okoljsko vzdržna, s svojimi rešitvami bo kot takšen svetovni primer odličnosti na tem področju. Ime platforme odličnosti s področja IOT in pametnih tovarn je »Talentjourney«, saj je naša vizija "oblikovati povezan in aktiven ekosistem, kjer lahko vsakdo preraste v zadovoljno osebo in uspešnega strokovnjaka".
Središče Talentjourney bo učenec podprt s strani mentorjev in drugih zainteresiranih partnerjev (podjetja, izobraževalne inštitucije,…) na svoji poti odkrivanja in razvijanja svojih talentov. Talentjourney bo proizvodnemu sektorju zagotovil mednarodno zbirko talentov bodočih zaposlenih in strokovnjakov s področja IOT in pametnih tovarn za spodbujanje inovacij in krepitev zmogljivosti za obvladovanje prihodnosti proizvodnega sektorja.
Projekt bo trajal dve leti, kar za razvoj tako obsežne ideje vsekakor ne bo dovolj. Razvoj centrov odličnosti nameravamo nadaljevati tudi po koncu projekta. »Talentjourney« je vsekakor ideja katere pomembnost je prepoznana z več nivojev v Evropski uniji in nam omogoča aktivno vlogo pri razvoju novih inovativnih poti učenja in poučevanja.
V skladu z Odlokom o zaprtju šol do preklica – UL. št. 25/20, ki ga je 15. 3. 2020 sprejela Vlada RS, bodo vsa poslopja na obeh lokacijah Šolskega centra Kranj (Kidričeva cesta 55 in Cesta Staneta Žagarja 33) do preklica zaprta.
Vse šolske in študijske dejavnosti ter komunikacija bodo do preklica potekale na daljavo preko elektronskih okolij, o katerih so bili dijaki in študenti seznanjeni s strani učiteljev in predavateljev.
Jože Drenovec, direktor ŠC Kranj
Na zaključnem srečanju v Bruslju smo partnerji projekta pregledali vse opravljeno delo, predstavili kakšen vpliv je imel projekt na regije vključene v projekt in se dogovorili o aktivnostih potrebnih za uspešen zaključek projekta.
12. 2. smo imeli priložnost predstaviti projekt na javnem dogodku. Merete Mikkelsen (direktor urada regije Zahodna Norveška) je pozdravila vse povabljene udeležence in govornike ter opozorila na pomembnost prepoznavnosti dejavnosti na lokalni ravni. Pozdravnemu govoru je sledila predstavitev projekta s strani vodje projekta g. Pera Nordmarka, ki prihaja iz okrožja Vestland na Norveškem.
Nato so predstavniki vseh sodelujočih regij v projektu predstavili vpliv, ki ga je imel projekt "VET in Urban Centres" na njihove lokalne skupnosti: gospa Cinta Arasa in gospa Sara Casas (Barcelona Activa), Nataša Kristan Primšar (Šolski center Kranj ), Gospa Mariarita Trampetti (šola E. Orfini VET v Folignu, Umbrija) in Vivian Kårbø (Nordhordland Næringslag).
Sledile so predstavitve strokovnjakov iz evropskih institucij (Evropska komisija in Evropski ekonomsko-socialni odbor) ter raziskovalnih teles (Université Gustave Eiffel in Diku).
G. João Santos (senior expert, Generalni direktorat Evropske komisije za zaposlovanje, socialne zadeve in vključevanje) je predstavil pobudo Centrov poklicne odličnosti in njeno povezavo z ekosistemi za pridobivanje spretnosti/kompetenc. Nato je gospod Norbert Schöbel (vodja skupine za aktivne politike: pobude za poklicno izobraževanje in usposabljanje in izobraževanje odraslih, Evropska komisija, Generalni direktorat za zaposlovanje, socialne zadeve in vključevanje) poudaril vlogo Evropske zveze za vajeništvo (EAfA). Gospa Tatjana Babrauskienė (Delavska skupina, Evropski ekonomsko-socialni odbor) je predstavila mnenje o trajnostnem financiranje vseživljenjskega učenja in razvoja veščin ob pomanjkanju kvalificirane delovne sile. G. Antoine Frémont (namestnik podpredsednika za raziskave, Université Gustave Eiffel) je s strani univerz predstavil Evropski urbani inštitut, novo institucijo, ki si prizadeva za povezovanje mestnih središč z obrobnimi regijami. Nazadnje je gospa Ragnhild Solvi Berg (starejši svetovalec pri Dikuju - Norveška agencija za mednarodno sodelovanje in izboljšanje kakovosti v visokem šolstvu) poudarila vlogo mednarodnega sodelovanja pri lokalnem razvoju.