ŠC | STŠ | SG | SESGŠ | VSŠ | MIC | IOD | ENG
http://www.inovativna-sola.si/
Kaj je inovativna pedagogika 1:1?
V našem projektu definicija učenja 1:1 vključuje učenca, napravo (računalnik, tablico, pametni telefon ...), učitelja, starše in strokovnjake ter interaktivnost s personalizirano učno izkušnjo, ki je (ob dostopu do brezžičnega omrežja) dostopna kjerkoli in kadar koli.
Uporaba tehnologije pri pouku
Uporaba IKT v izobraževanju ne pomeni zgolj uporabe tehnologije pri poučevanju, temveč pomeni vpetost tehnologije v vse poglavitne sestavine izobraževalnega procesa in sicer andragoško/pedagoško, organizacijsko-tehnično in vsebinsko.
Kakšna je vizija inovativnega poučevanja s pomočjo sodobne tehnologije?
Zakaj?
Sodobna »informacijska« družba podprta s sodobnimi vzgojno izobraževalnimi procesi ustvarja nove potrebe in izzive, hkrati pa zagotavlja orodje za njihovo obvladovanje.
Ali v šolah net-generacijo mladih naučimo živeti in delovati v hitro spreminjajoči se družbi 21. stoletja?
Kompetence 21. stoletja
Razvijamo novo kulturo učenja podprto s tehnologijo, kjer je učeči v središču (fleksibilnost, samoregulacija, personalizacija, kombiniranje različnih učnih stilov...).
Govorimo o globalni dostopnosti znanja - kakšna bo vloga šole pri ustvarjanju znanja v prihodnosti?
Izobraževanja učiteljev
Implementacija inovativne pedagogike zahteva permanentno samevalvacijo in usposabljanje učiteljev. Le učitelji, ki razvijajo svoje kompetence so sposobni uvajati utemeljene spremembe v poučevanju.
Živimo v svetu inovacij. Znamo inovirati tudi poučevanje in učenje?
Uporaba tehnologije pri pouku
Uporaba IKT v izobraževanju ne pomeni zgolj uporabe tehnologije pri poučevanju, temveč pomeni vpetost tehnologije v vse poglavitne sestavine izobraževalnega procesa in sicer andragoško/pedagoško, organizacijsko-tehnično in vsebinsko.
Kakšna je vizija inovativnega poučevanja s pomočjo sodobne tehnologije?