Vizija VSŠ ŠC Kranj: Postati odlična šola za poklice in družbo prihodnosti
ŠC | STŠ | SG | SESGŠ | VSŠ | MIC | IOD | ENG
Partnerji v projektu:
SBG Dresden Nemčija – vodilni partner
Graafschap College Nizozemska
SCP Serv Limited Ciper
ŠC Kranj Slovenija
Kratek opis projekta
Projekt se osredotoča na uporabo umetne inteligence (UI) in avatarjev v izobraževalnih procesih. Cilj projekta je izboljšati interaktivnost in prilagodljivost učnih vsebin ter s tem povečati učinkovitost poučevanja. Z implementacijo avatarjev želimo ustvariti bolj dinamično in osebno izkušnjo za učence, kar omogoča boljše prilagajanje individualnim potrebam. UI pa omogoča analizo učnih navad in nudenje personaliziranih vsebin, kar spodbuja hitrejši napredek učencev. Projekt vključuje tudi usposabljanje učiteljev za uporabo teh tehnologij v učnem okolju ter preizkus novih pristopov.
Osnovni namen projekta
Namen projekta je izboljšati učni proces s pomočjo umetne inteligence in avatarjev ter povečati prilagodljivost, interaktivnost in personalizacijo izobraževanja, da bi izboljšali rezultate učencev in motivacijo za učenje.
Glavni cilj projekta:
Ustvariti dinamično in interaktivno učno okolje z uporabo avatarjev.
Prilagoditi učne vsebine individualnim potrebam učencev z analizo podatkov prek umetne inteligence.
Povečati angažiranost in motivacijo učencev skozi bolj prilagojene učne izkušnje.
Izboljšati kompetence učiteljev za učinkovito uporabo UI in avatarjev pri poučevanju.
Preizkusiti in oceniti nove pedagoške pristope v kominaciji s tehnologijami UI in avatarjev.
Načrt dela
Usposabljanje učiteljev: organizacija delavnic za učitelje o uporabi avatarjev in umetne inteligence v učnem procesu.
Razvoj interaktivnih učnih vsebin: oblikovanje pilotnih učnih gradiv z uporabo avatarjev in UI, prilagojenih različnim predmetom in starostnim skupinam.
Testiranje učnih vsebin: pilotna izvedba učnih ur s sodelujočimi učitelji in učenci ter zbiranje povratnih informacij.
Analiza rezultatov: ocena učinkovitoti uporabe UI in avatarjev na podlagi napredka učencev, motivacije in odziva učiteljev. Izboljšave na podlagi povratnih informacij – prilagoditve učnih vsebin in tehnologij glede na rezultate testiranj in povratne informacije.
Priprava smernic za širšo uporabo: razvoj priporočil in najboljših praks za uporabo avatarjev in UI v izobraževanju.
Zaključna predstavitev: organizacija dogodka za širšo javnost, kjer bodo predstavljeni rezultati projekta in primeri dobre prakse.
Koordinator projekta: Sašo Stanojev
Sodelujoči na projektu: Meta Arnež