ŠC | STŠ | SG | SESGŠ | VSŠ | MIC | IOD | ENG
V četrtek, 20. januarja 2022 je Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru pripravila on-line tekmovanje v študiji primera (Case study). Sodelovalo je kar 11 ekip različnih srednjih šol. Letošnji izziv za reševanje realnega problema je podalo podjetje CITROEN. V reševanju realnega izziva so dijaki 3. a in 3. b oddelka, smer ekonomski tehnik, izdelali marketinški plan za Citroenov električni avtomobil - Ami, ki je zajemal: definicijo ciljnih skupin, način distribucije (kanal prodaje), način lansiranja, način komunikacije (z različnimi ciljnimi skupinami) ter komisiji predstavili svojo rešitev. Komisijo so sestavljali predstavniki podjetja Citroen in predstavniki Fakultete za organizacijske vede Kranj.
Študija primera je posebna pedagoška metoda, ki temelji na realni situaciji v praksi s katero se dijaki (v timu ali samostojno) soočajo, se postavljajo v vlogo podjetnikov oz. vodij in jo s svojimi predlogi poskušajo rešiti. Svojo rešitev oz. predlog za rešitev ustrezno predstavijo pred komisijo in predstavniki podjetja podane realne situacije. Študijo primera so kot učinkovito pedagoško metodo začeli uporabljati v 30 letih na Harvarrd Business School.
Opisana metoda učenja dijakom nudi možnost pridobiti veščine in znanja javnega nastopanja. Spoznavajo tudi svoja močna in šibka področij delovanja in iskanja virov znanja. Poleg mreženja z delodajalci so dijaki pridobili izkušnje, ki v času izjemnega tehnološkega napredka prinašajo prednosti pri iskanju zaposlitve. Dijaki na podlagi problemskega učenja prepoznajo uporabno vrednost teoretičnega znanja pridobljenega v šoli, saj ga skozi realno situacijo lahko koristno uporabijo.
Študijo primera (Case study) so organizirali: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Gimnazija Franceta Prešerna in podjetje Citroen.
Mentorici:
Gabrijela Jošt, Nina Hladnik