ŠC | STŠ | SG | SESGŠ | VSŠ | MIC | IOD | ENG
Dijaki pred strokovno komisijo na tekmovanju POPRI, med 12 polfinalisti, predstavili poslovno idejo javnega pepelnika s pljuči, Mr. Nico-Tine.
Izmed 260 prijavljenih poslovnih modelov je bil Mr. Nico-Tine izbran med prvih 12 polfinalistov v svoji kategoriji. Končni rezultati še niso znani!
Mr. Nico-Tine - Inovativni, javni pepelnik s pljuči, so dijaki v četrtek 31. marca, osebno predstavili (pitch) pred komisijo Primorskega tehnološkega parka in jih poskušali prepričati, da je njihova poslovna ideja prava, da ima dovolj velik tržni potencial in da jo je vredno naprej razvijati in vanjo vlagati.
Letos se je na tekmovanje za najboljšo podjetniško idejo – POPRI prijavilo kar 260 poslovnih idej iz 31 različnih mest iz cele Slovenije. Inovativni, javni pepelnik s pljuči, imenovan Mr. Nico-Tine se je uvrstil med prvih 12 polfinalistov. Med polfinalisti so bile različne poslovne ideje dijakov drugih šol, kot so: varnostna zapestnica - AR BARCELET, BLUETOOTH LONGBOARD, poseben stol iz gum – GUMISTOL, INOVATIVNI JAVI PEPELNIK S PLUČI, čiščenje invazivnih rastlin – INVAZIVKO, LESENI, BREZŽIČNI POLNILEC ZA TELEFONE CBW, MERILNIKA PREVODNOSTI IN CO2, OBLESKO, SISTEM ZA IZPELJEVANJE DRAGSTERJEV, SOLARNI DEZINFEKTOR, poučevanje računalništva za starostnike - TIPKA d. o. o.
Komisija bo ocenjevala:
1. POSLOVNI MODEL (40% ocene): vsebina poslovnega modela.
2. MINIMALNO SPREJEMLJIV PRODUKT (MSP) ALI VIDNA KONKRETIZACIJA IDEJE (20% ocene): predstavitvena vrednost (ne tehnična dovršenost).
3. OSEBNA PREDSTAVITEV (30% ocene): stil in način predstavitve, jasnost in jedrnatost podajanja informaciji, prepričljivost nastopajočega, celovitost predstavitve znotraj časovnega okvirja, izvirnost.
Pri poslovni ideji sodelujejo dijaki dveh šol, SESGŠ in Srednje šole za strojništvo, Škofja Loka.
Vse slike si lahko ogledate v šolski galeriji.
Zapisala:
Nina Hladnik (mentorica)