ŠC  |   STŠ  |   SG  |   SESGŠ  |   VSŠ  |   MIC  |   IOD  |   ENG 

Vizija VSŠ ŠC Kranj: Postati odlična šola za poklice in družbo prihodnosti

Temeljni cilji programa in kompetence

Študijski program Mehatronika

 

Temeljni cilji programa so:

  • izobraziti inženirje z zadosti strokovno-teoretičnim in praktično uporabnim znanjem na področju mehatronike;
  • pridobiti generične in poklicno specifično kompetence strokovnega področja mehatronike;
  • usposobiti študente za uporabo znanstvenih metod pri reševanju strokovnih problemov;
  • se usposobiti za spremljanje stroke in uporabo strokovne literature;
  • oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in za reševanje konkretne strokovne problematike;
  • oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu;
  • usposobiti študente za avtonomnost pri svojem strokovnem delu;
  • postaviti temelje za samostojen razvoj poklicne identitete, strokovne odgovornosti in profesionalnosti.

 

Študenti v programu pridobijo:


Generične kompetence:

  • poznavanje strokovno-teoretičnega znanja v stroki, panogi ali dejavnosti, sposobnost vodenje temeljnih in zlasti metodološko relevantnih postopkov za reševanje strokovnih problemov za razvoj inovacij v delovnih procesih, postopkih in sredstvih ter za učinkovito poslovanje,
  • sposobnost uporabe znanja za uspešno strokovno komunikacijo, tako v domačem kot v mednarodnem okolju,
  • razumevanje razmerja med razvojem produkcije, socialnim razvojem in razvojem okolja, oblikovanje globalne zavesti o možnostih, mejah in nevarnostih tehnološkega razvoja,
  • sposobnost reševanja zahtevnejših strokovnih problemov v delovnem procesu,
  • sposobnost povezovanja znanja z različnih področij pri uporabi in razvoju novih aplikacij,
  • sposobnost izvajanja del v pripravi in kontroli delovnih procesov ter še posebej v organizaciji in vodenju delovnih procesov,
  • obvladovanje temeljnih kategorij podjetništva, ekonomike in financ, predvsem s trgom, proizvodnjo, sredstvi in njihovimi viri in
  • razvijanje zavesti o pomenu kakovostnih medosebnih odnosov in timskega dela.

Poklicno-specifične kompetence:

  • pridobijo strokovno teoretična in praktična znanja za samostojno poklicno delo, ki so potrebna za kakovostno pripravo in izvedbo delovnih nalog na področju mehatronike,
  • razširijo, poglobijo ter utrdijo znanja s področja mehatronike in nadgradijo teoretične ter praktične poklicne usposobljenosti, pridobljene v predhodnem izobraževanju,
  • spoznajo temeljno zakonodajo, standardizacijo, tehnične predpise, certificiranje ter sisteme za zagotavljanje kakovosti s področja mehatronike in drugih področij, ki se navezujejo na osnovno dejavnost,
  • si pridobijo in razširijo znanje iz mehatronike v povezavi z ekonomijo, vodenjem in poslovnim sporazumevanjem,
  • pridobijo sposobnost za samostojno spremljanje razvoja stroke in prevzemajo pobude za uvajanje novosti v praksi,
  • pridobijo sposobnosti za samostojno spremljanje razvoja stroke in prevzemajo pobude za vključevanje novosti na področju stroke,
  • izpopolnijo znanja tujih jezikov, strokovne terminologije in jih uporabijo za mednarodno sodelovanje ter spremljanje novosti v tujini.

vcenter2024

slovensko english      Šola prihodnosti

junij 2024
ptsčpsn
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

erasmus

 

Skupnost VSS 220

Spoštovani obiskovalec. Naše spletne strani uporabljajo piškotke. Pravno obvestilo

  Sprejemam piškotke.
EU Cookie Directive Module Information