Študijski program Informatika
Temeljni cilji programa so:
-
izobraziti inženirje z zadosti širokim strokovno-teoretičnim in praktično-uporabnim znanjem za delo v informatiki;
-
pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence strokovnega področja informatike;
-
pridobiti sposobnost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju strokovnih problemov;
-
se usposobiti za spremljanje stroke in uporabo strokovne literature;
-
oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in za reševanje konkretne strokovne problematike;
-
oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu.
-
samostojen razvoj poklicne identitete, strokovne odgovornosti in profesionalnosti;
-
avtonomnost pri svojem strokovnem delu.
Študenti v programu pridobijo:
Generične kompetence:
-
uporabo pridobljenega znanja za uspešno strokovno komuniciranje tako v domačem kot v mednarodnem okolju;
-
sposobnost evidentiranja problema in njegove analize ter predvidevanja operativnih rešitev v procesih organizacije;
-
sposobnost obvladanja standardnih metod, postopkov in procesov v tehnoloških procesih;
-
vodenje in reševanje konkretnih delovnih problemov na področju procesov z uporabo standardnih strokovnih metod in postopkov;
-
razvijanje moralnega in etičnega čuta za poštenost, natančnost in vestnost pri delu;
-
sposobnost povezovanja znanja z različnih področij pri uporabi in razvoju novih aplikacij.
Poklicno-specifične kompetence:
-
svetovanje in tehnična podpora uporabnikom pri uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije,
-
nameščanje, vzdrževanje in servisiranje informacijsko komunikacijske opreme,
-
načrtovanje in izgradnja omrežij,
-
nameščanje in administriranje strežnikov,
-
načrtovanje, izdelava in administriranje zbirk podatkov,
-
načrtovanje, razvijanje in uvajanje celovite programske rešitve,
-
izdelava pasivnih in aktivnih spletišč,
-
uvajanje novosti s področja informacijsko komunikacijske tehnologije v poslovne sisteme,
-
dokumentiranje informacijsko komunikacijske tehnologije,
-
izobraževanje uporabnikov s področja IKT.