ŠC  |   STŠ  |   SG  |   SESGŠ  |   VSŠ  |   MIC  |   IOD  |   ENG 

Vizija VSŠ ŠC Kranj: Postati odlična šola za poklice in družbo prihodnosti

Predstavitev raziskovalne naloge (dec. 23)

raziskovalna naloga mŠtudenti 2. letnika programa Ekonomist so 14. 12. 2023, pri predmetu Poslovno pravo, pod mentorstvom Milene Matić Klanjšček, za študente 1. in 2. letnika programa Ekonomist, predstavili raziskovalno nalogo »Analiza električnih vozil v povezavi s trajnostjo in navezava na konkretne podatke podjetja Iskraemeca, merjenje in upravljanje energije, d. d. Kranj«

V četrtek, 14. 12. 2023, so študentke 2. letnika programa Ekonomist Ema Bešter, Ajda Jagodic in Maša Tehovnik, svojo raziskovalno nalogo z naslovom Analiza električnih vozil v povezavi s trajnostjo in navezava na konkretne podatke podjetja, predstavili študentom 1. in 2. letnika programa Ekonomist na lokaciji Cesta Staneta Žagarja 33, Kranj, v učilnici št. 101. Na dogodku sta bili navzoči tudi ravnateljica Višje strokovne šole Kranj, mag. Lidija Grmek Zupanc in strokovnjakinja za trajnostni razvoj v podjetju Iskraemeco, mag. Lara Šarabon Štojs.

Študentke so na podlagi teoretičnih izhodiš, in empirične raziskave v podjetju predstavile rezultate zastavljenega raziskovalnega vprašanja: »Kako trajnostna bi bila zamenjava dizelskih službenih vozil podjetja Iskraemeco z električnimi vozili«.

Predstavnica podjetja je povedala, da bodo rezultate raziskave uporabili v podjetju pri ugotavljanju optimalnega učinka zamenjave obstoječega voznega parka z električnimi vozili in se študentkam zahvalila za odlično opravljeno delo.

Prispevek o tem bo objavljen v januarski številki  revije Kranjčanka.

Predavateljica Milena Matić Klanjšček, univ. dipl. prav. in dipl. pol.

vcenter2024

slovensko english      Šola prihodnosti

junij 2024
ptsčpsn
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

erasmus

 

Skupnost VSS 220

Spoštovani obiskovalec. Naše spletne strani uporabljajo piškotke. Pravno obvestilo

  Sprejemam piškotke.
EU Cookie Directive Module Information