Vizija VSŠ ŠC Kranj: Postati odlična šola za poklice in družbo prihodnosti
ŠC | STŠ | SG | SESGŠ | VSŠ | MIC | IOD | ENG
V 2. številki revije Kakovost, ji jo izdaja Slovensko združenje za kakovost in odličnost (www.szko.si), je objavljen prispevek z naslovom Želimo biti najboljši, saj izobražujemo za poklice prihodnosti (str. 34–35). Besedilo so pripravile Lidija Grmek Zupanc, ravnateljica Višje strokovne šole ŠC Kranj, Saša Kocijančič, ravnateljica Srednje tehniške šole ŠC Kranj, in Nataša Kristan Primšar, vodja Medpodjetniškega izobraževalnega centra ŠC Kranj.
V Darjini pogodbi o usposabljanju v podjetju Murano Glass Italy
(https://www.muranoglassitaly.com), ki je trajala od 1. 3. 2018 do 31. 5. 2018, so bile dogovorjene sedeče aktivnosti (izsek iz pogodbe):
V okviru projekta Vključitev in uvajanje vsebin GS1 za terciarno izobraževalno raven (pismo o nameri sodelovanja z GS1 Slovenija smo podpisali 26. 10. 2017) sta prišla dva strokovnjaka z GS1 predavat našim študentom 2. letnika rednega programa ekonomist:
5. 6. 2018, od 8.05 do 11.20, dr. Mateja Podlogar
13. 6. 2018, od 8.05 do 10.30, g. Matjaž Martini
Šolski center Kranj je bil 31. 5. 2018 organizator mednarodne konference Utrip prihodnosti 2018 – UP 2018. (http://up.sckr.si/) Med številnimi zanimivimi prispevki z različnih področij je bil tudi prispevek predavateljice in vodje projekta izmenjav na VSŠ Nastje Beznik, univ. dipl. org., z naslovom Pozitivni učinki izvajanja mednarodnega projekta izmenjav na Višji strokovni šoli ŠC Kranj. http://up.sckr.si/schedule/pozitivni-ucinki-izvajanja-mednarodnega-projekta-izmenjav-v-visji-strokovni-soli-sc-kranj/.
FOTOGALERIJA (Bojan Okorn)
V ŠC Kranj je bil tudi letos pripravljen program strokovnega posveta za predstavnike gospodarstva. (http://www.sckr.si/tsc/documents/20172018/15/program-strokovnega-posveta.pdf).
Poleg številnih zanimivih strokovnih vsebin
(http://www.sckr.si/tsc/documents/20172018/15/predstavitev-vsebin.pdf) je bil delodajalcem predstavljen tudi projekt izmenjav VSŠ in v okviru tega možnosti za sinergijo izobraževalnega sistema z gospodarstvom.